loading...
الناز شاکردوست +18
آخرین ارسال های انجمن
اقا مرتضی خان بازدید : 573 پنجشنبه 30 خرداد 1392 نظرات (0)

  

مطلب مهمـی که بايد به خاطــر بسپاريد اين است که موفقيت يک بازی شعبــده و يا تردستی بستگی به نحـوه ارائه آن دارد. غالباً ساده ترين شعبده ها را می توان به لطف ارائه ای مناسب به گونه ای جلوه داد که در حـد يک معجزه خودنمايی کند. پس بايد ياد بگيريد که هر بازی را به نحوی مطلوب و پر کشش ارائه دهيد. اگر شما مطالب را خوب درک کنيد و خوب به اجــرا بگذاريـد، شايــد روزی در زمره شعبـده بازان ماهـر در آييـد و در جمـع دوستانتان بدرخشيـد. يادتان باشد، بهتـرين بازی های دنيا اگر با ضعف و ندانم کاری انجـام شوند به بدترين آنها تبديل خـواهند شد. پس به نکات زير توجـه کرده و نسبت به آنها دقت کامل داشته باشيد:

1. به حد کافی تمرين کنيد تا بتوانيد به راحتی و سادگی قادر به انجام بازی باشيد.

2. در هـر محفل، بيش از يک بار بازی را انجـام ندهيـد تا با کنجکاوی تماشاچيان رازتان فاش فاش نگردد.

3 . برای آن که حضار را شگفت زده کرده باشيد، از ياد دادن بازی امتناع ورزيد.

4. هنگام نمايش، اعتماد به نفس داشته باشيد که برگ برنده هر شعبده بازهمين است.

5. حرف بزنيد . . . ! يعنی بايد به موازات انجام هـر شعبده، با دقت کافی صحبت کنيد تا تأثير مطلوب بر روی ذهن بيننده ايجاد شود. برای اين کار، می بايســــت جملاتی که به کار می گيريد به حد کافی جالب و سرگرم کننده باشند.

 

پيروز باشيد !

بهروز کريمی ( پريستو )


1ـ پرنده در قفس

يک چوب گرد و باريک را انتخاب کرده و يک تکه مقوا ( کارت ويزيت ) به سر آن بچسبانيد. سپس در يک طرف مقوا عکس يک قفس و در طرف ديگر آن تصوير يک پرنده را بکشيد. حالا مطابق شکل، چوب را در کف دو دست خود بسرعت بچرخانيد. به نظر می رسد که پرنده در داخل قفس قرار گرفته است.


2ـ توپ فلزی

روی هر يک از دو انگشت سبابه خود يک انگشتانه فلزی بگذاريد. سپس دو انگشت را در يک امتداد و روبروی هم قرار داده، آنها را از فاصله 30 سانتی متری به چشمان خود نزديک کنيد.در فاصله ای معين، يک جسم فلزی بين دو انگشت خود در هوا مشاهده خواهيد کرد که شبيه به يک توپ فلزی است.


3ـ جمجه عجيب

انسان همواره دچار خطای ديد مي شود و گهگاه از اين موضوع به عنوان يک تفريح سالم لذت می برد. حالا با دقت به تصوير زير نگاه کنيد . . . چه می بينيد؟ يک جمجمه؟ يا دو کودک که در کنار هم نشسته اند !؟


4ـ دست و آتش

توجه ـ اين بازی فقط مخصوص سيگاری هاست و کودکان نبايد به هيچ عنوان اين بازی را اجرا نمايند.

زمانی که دوستان شما در يک اتاق دور هم جمع هستند وارد اتاق شده و بلافاصله آتش سيگار يکی از آنها را با دو انگشت خود برداريد و خاموش کنيد .

راز : دور از چشم اطرافيان، دو انگشت شست و سبابه خود را بر روی يک تکه يخ بچسبانيد تا انگشتان حالت بی حسی بخود بگيرند؛ سپس انگشتان خــود را با دستمال خشک کرده و بلافاصله به ميان جمع بياييد. پيش از آنکه بی حسی انگشتانتان از بين برود آتش سيگار يکی از دوستان را با همان دو انگشت از سيگار جـــدا ساخته و آتش را در بين انگشتان خــود خاموش و پودر نماييد . اگر اين نمايش را با تمرينات کافی و به موقع انجام دهيد، هم به انگشتانتان آسيبی نمی رسد و هم موجب تعجب و تشويق قـرار خواهيد گرفت.


5ـ تله پاتی با سکه

چند نفر از دوستان خود را دور يک ميز بنشانيد و چهار سکه هم شکل را در چهار گوشه يک کلاه قرار دهيد .

سپس به يکي از حضار بگوييد که در غياب شما يکي از سکه ها را برداشته و تاريخ آنرا به خاطر بسپارد. سپس به دست ساير دوستان بدهد تا آنها نيز تاريخ سکه را تماشا کنند و در کلاه بگذارند. پس از چند لحظه سکه مورد نظر را حدس می زنيد.

راز : با پشت دست سکه ها را لمس کرده و هرکدام را که گرمتر بود به عنوان سکه انتخابی معرفی کنيد.

 


6ـ بازی با عدد هشت

از دوست خود بخواهيد که هشت بار عدد 8 را طوري کنار هم قرار دهد که حاصل جمع آن مساوی با عدد 1000 شود.

راز : 1000=888+88+8+8+8


7ـ تاريخ تولد

می خواهم با استفاده از سال تولد شما، نوعی بازی با اعداد را به نمايش بگذارم. در واقع با انجام چند عمل رياضی بر روی سال تولد شما کاری می کنم که هميشه و برای همه افراد، نتيجه به دست آمده برابر با عدد 4 باشد.

  • ابتدا تاريخ تولد خود را برعکس کنيد ( برای مثال اگر تاريخ تولد شما 1334باشد، برعکس آن مساوی است با 4331 ).

  • عدد کوچکتر را از عدد بزرگتر کم کنيد: ( 2997=1334-4331 )

  • عدد 5 را از حاصل کم کنيد: ( 2992=5-2997 )

  • اعداد حاصل را با هم جمع کنيد: ( 22=2+9+9+2 )

  • باز هم اعداد حاصل را با هم جمع کنيد: ( 4=2+2 )

همانگونه که در بالا اشاره شد جواب، هميشه عدد 4 است.


8ـ انرژی ذهن

با نگاه نافذ خود ساعت مچی تماشاگران را در کف دست خودشان از حرکت باز نگاه داريد بطوری که عقربه ثانيه شمار حرکت نکند! حتی می توانيد يک چوب کبريت را در کف دست تماشاچی به حرکت واداريد!!!

راز: يک آهن ربای قوی و بزرگ به اندازه يک قوطی کبريت را در زير آستين پيراهن يا کت خود ( درست در محل بستن ساعت مچی ) به وسيله کش محکم ببنديد. در هنگام اجرا، آن دست تماشاچی را که حامل ساعت مچی است در دست خود بگيريد و در ميدان مغناطيسی ايجاد شده توسط آهن ربا قرار دهيد تا ثانيه شمار از کار بيفتد.

برای به حرکت در آوردن چوب کبريت نيز از قبل يک سوزن نازک را با ظرافت در وسط چوب کبريت پنهان کنيد. اين امر باعث می شود که چوب کبريت در کف دست تماشاچی به حرکت در آيد. نحوه قرار دادن دست تماشاچی در تصاوير به وضوح مشاهده می شود.


9ـ سکه سحر آميز

شعبده باز در جمع حضار يک ليوان شيشه ای شفاف را روی جلد کتابی که در دست دارد قرار داده و سکه _ ای را درون ليوان می اندازد. سپس با نگاه به سکه فرمان حرکت می دهد و سکه درون ليوان به حرکت در می آيد.

ابزاريک جلد کتاب ـ يک عدد سکه _ يک ليوان شيشه ای ـ مقداری نخ بی رنگ نازک ( نامرئی ) ـ نوار چسب بی رنگ

قبل از اجرا، يک سر نخ را لا به لای صفحات کتاب بچسبانيد و سر ديگر آن را به وسيله چسب نواری به بدنه سکه متصل کنيد. سکه را روی جلد کتاب بگذاريد و آماده نمايش شويد. بعد از اينکه ليوان را به حضار نشان داديد سکه را در داخل ليوان بيندازيد و طبق شکل با قرار دادن انگشت شست در پشت نخ، سکه را به حرکت در بياوريد.

با کمی تمرين به راحتی می توانيد اين بازی جالب را در جمع دوستان به اجرا بگذاريد . در ضمن برای اينکه نخ از فاصله نزديک ديده نشود می توانيد جلد کتاب را به شکل خانه های کوچک شطرنجی طراحی نماييد.


10ـ دست سوراخ

يک ورق کاغذ معمولی برداريد و آنرا لوله کنيد. يک چشمتان را ببنديد، با چشم ديگر داخل لوله را نگاه کنيد و در همان حال دست ديگر را در کنار لوله کاغذی ( حدوداً در وسط آن ) قرار دهيد. حالا دو چشم خود را باز نگاه داريد. همزمان با يک چشم به داخل لوله و با چشم ديگر به کف دست خود نگاه کنيد. در اين شرايط کف دست خود را سوراخ می بينيد!


11ـ دوست يا فاميل

شعبده باز در يک ميهمانی ادعا می کند که من يک به يک دوستان و فاميل های شما را می شناسم و اگر اسم آنها را روی کاغذ بنويسيد، تشخيص می دهم که کدام يک دوست و کدام يک فاميل شماست.

آن وقت حاضران را دو دسته می کند و به هر کدام تعدادی کارت و يک مداد می دهد. از دسته اول

می خواهد که هر کس نام و نام خانوادگی يکی از دوستانش را روی کارت بنويســــــد؛ از دسته دوم نيز می خواهد که هر کس نام و نام خانوادگی يکی از فاميل هايش را يادداشت کند. سپس پشت به ميهمانان قرار گرفته و از يک نفر می خواهد که کارتها و مدادها را جمع کند. آنها را تحويل می گيرد، چند بار با هم مخلوط ميکند و شروع به خواندن می نمايد. سرانجام يک به يک مشخص می کند که کدام ها دوست هستند و کدام ها فاميل !

راز: کارتها با هم يکسان هستند ولی مدادها با وجود شباهت ظاهری، دو نوع هستند؛ يعنی درشت نويس و نازک نويس. بنابراين هرچند که با مخلوط کردن کارت ها ذهن حاضران متوجه موضوعات فرعی می شود اما شناختن دوستها و فاميلها از يکديگر بسيار ساده است .


12ـ شعبده فکری با پرتقال

در يک مهمانی پرتقالی را به اطرافيان نشان دهيد و بگوييد: « چه کسی می تواند دقيقاً بگويد که اين پرتقال چند قاچ دارد »؟

هر کس برای خودش تعداد قاچ های پرتقال را حدس می زند. اما شما با صلابت کامل بگوييد:

« من می توانم دقيقاً بگويم هر پرتقالی را که شما انتخاب می کنيد، چند قاچ دارد »! و اين کار را چندين مرتبه با چند پرتقال به نمايش بگذاريد.

راز : برای پی بردن به تعداد قاچ های پرتقال، کافی است با دقت به قسمت کلاهک پرتقال نگاه کنيد . . . در اين محل دانه های ريزی دور کلاهک به چشم می خورند. اين دانه ها مشخص کننده تعداد قاچ های پرتقال است. يعني اگر روي کلاهک پرتقال 11 دانه ريز وجود داشته باشد پرتقال 11 قاچ دارد ... به همين سادگی !


13ـ نی آهنين

برای اجرای اين نمايش به يک بطری نوشابه پلاستيکی خالی و يک عدد نی نوشابه احتياج داريد.

در جمع دوستان سؤال کنيد:« چه کسی بوسيله نی نوشابه می تواند بطری خالی نوشابه را از روی ميز بلند کند » ؟ واضح است کسی از عهده آن بر نمی آيد و اگر هم تلاش کند، نی خم می شود و بطری به پائين می افتد.

راز : طبق شکل قسمتی از نی را خم کنيد ( خم آن بايد کمی بيشتر از قطر بدنه نوشابه باشد ). به همان حالت، نی را داخل بطری قرار دهيد و سر ديگر نی را گرفته و بطرف بالا بکشيد ...

بطری همراه با نی بلند می شود !


14ـ يک توپ يا دو توپ

يک توپ پينگ پنگ در دست شعبده باز تبديل به دو توپ می شود!

وسايل مورد نياز : يک توپ سالم و يک نصفه توپ پينگ پنگ. نصفه توپ بايد به اندازه ای باشد که وقتی روی توپ سالم قرار می گيرد به نظر يک توپ بيايد(شکل 1).

دستتان را طوری نگه داريد که نيمه توپ بطرف تماشاچيان باشد (شکل2) سپس با کمک انگشت وسط و سبابه توپ را از نيمه توپ جدا کنيــــد (شکل 3 و 4) و در بين دو انگشــت وسط و سبابه نگه داريد (شکل 5). می بايست هنگام اجرای عمليات، دست خود را آرام به بالا و پائين حرکت دهيد تا حضار متوجه توپ نصفه نشوند. سپس همين حرکت را برعکس انجام دهيد و نيمه توپ را روی توپ بگذاريد. می توانيد اين بازی را چندين بار جلوی تماشاچيان به اجرا بگذاريد.


15ـ چوب کبريت مغناطيسی

از دوستان خود بپرسيد که آيا قادر هستند يک چوب کبريت سوخته را به سقف اتاق بچسبانند ؟

مسلماً هيچ کدام از عهده چنين کاری بر نمي آيند. حالا يک چوب کبريت را آتش بزنيد تا کاملاً بسوزد، بطوريکه سوخته آن سالم باشد؛ سپس سر چوب کبريت سوخته ( محل گوگرد ) را به کمی آب دهان آغشته و به طرف سقف اتاق پرتاب کنيد . . . چوب کبريت به سقف می چسبد !

  • چوب کبريت بايد کامل بسوزد ولی سالم باقي بماند .

  • بچه ها مواظب باشند و از اين نمايش صرف نظر نمايند .

  • برای اينکه کسی به رازتان پی نبرد، يک لحظه برگرديد و سر چوب کبريت را با آب دهان آغشته نماييد.

  • برای پرتاب چوب کبريت به طرف سقف اتاق، فاصله و شتاب را هماهنگ کنيد.

  • بهتر است قبل از اجرا چندين مرتبه تمرين نماييد تا هنگام نمايش به مشکلی بر نخوريد.


16ـ هلال های عجيب

وسايل لازم: دو قطعه مقوا، يکی به رنگ قرمز و ديگری آبی رنگ

اين دو مقوا بايد مطابق شکل ( هلالی ) بريده شوند و از هر نظر مساوی و منطبق بر يکديگر باشند. در ابتدا

دو مقوا را مطابق شکل کنار هم قرار دهيد، يعنی قرمز در طرف راست و آبی در طرف چپ. حالا به نظر می رسد که آبی بزرگتر از قرمز است.

جای آن دو را عوض کنيد. اين بار قرمز از آبی بزرگتر به نظر می رسد.

سپس هر دو را بر روی هم منطبق کنيد . . . می بينيد که هر دو با هم برابر هستند.


17ـ تله پاتی و سينما

تماشاچی از بين پنج قطعه عکس مربوط به هنرپيشگان معروف جهان يکی را انتخاب می کند؛ سپس پنج قطعه عکس را به طور جداگانه در داخل پنچ پاکت ضخيم قرار داده و پاکتها را جا به جا و مخلوط می کند. حالا آنها را به ترتيب روی ميز می چيند. شعبده باز به راحتی پاکت محتوی عکس انتخابی را پيدا می کند.

راز: چهار عدد از پاکتها (a,b,c,d) معمولی بوده و قسمت تا خوردگی لبه آنها در سمت چپ پاکت قرار دارد.

اما قسمت تا خوردگی لبه پاکت پنجم (e) در سمت راست است. با اين وجود از نظر ظاهری هر پنج پاکت شبيه و يک اندازه است. هنگامی که تماشاچی يکی از عکسها را انتخاب کرد، شعبده باز ( ظاهرا ً) به طور اتفاقی و کاملاً طبيعی پاکت « e» را به او می دهد و درخواست می کند که عکس انتخابی اش را داخل پاکت بگذارد. حالا بقيه عکسها را نيز يکی يکی در چهار پاکت بعدی قرار داده و در هر پنج پاکت را بچسباند . در پايان شعبده باز با شناسايی پاکتها به راحتی پاکت محتوی عکس انتخابی را پيدا می کند.

  • با تهيه پاکت های مورد نظر می توانيد بازيهای ديگری را ابداع نماييد و به جای عکس هنرمندان خارجی از هنرمندان و ورزشکاران ايرانی مورد علاقه استفاده نماييد.


18ـ تعداد برادران و خواهران

با کمی دقت می توانيد تعداد پسران و دختران يک خانواده را حدس بزنيد .

1- از يک نفر بخواهيد که تعداد برادرانش را به اضافه 3 کند .

2- حاصل بدست آمده را در عدد 5 ضرب و عدد 20 را به آن اضافه کند .

3- حاصل به دست آمده را در عدد 2 ضرب و به تعداد خواهرها اضافه کند .

4- به حاصل، عدد 5 را اضافه و عدد 75 را از آن کم کند .

5- نتيجه را به شما بگويد .

6- عدد حاصل ( که دو رقمی است )، تعداد خواهران و برادران را مشخص می نمايد.

7- عدد سمت راست تعداد خواهرها و عدد سمت چپ تعداد برادرها است.

مثال : شخصی 6 برادر و 3 خواهر دارد .

  • 9=3+6 ( تعداد برادر به اضافه 6 )

  • 45=5*9 ( ضرب کردن حاصل در عدد 5 )

  • 65=20+45 ( جمع کردن حاصل با عدد 20 )

  • 130=2*65 ( ضرب کردن حاصل در عدد 2 )

  • 133=3+130 ( اضافه کردن تعداد خواهر ها به حاصل )

  • 138=5+133 ( اضافه کردن عدد 5 به حاصل )

  • 63=75- 138 ( کم کردن عدد 75 از حاصل ) عدد 63 نمايانگر 3 خواهر و 6 برادر است.


19ـ اعداد و سن

از يک نفر بخواهيد که ارقام سن خود را با هم جمع کند ( نکته مهم اين است که سن افراد معمولاً از دو رقم تشکيل شده ). سپس حاصل را از سن خود کم نمايد و مجدداً عدد 4 را از حاصل بدست آمده کم کند. در پايان اعداد باقی مانده را با هم جمع بزند.

حاصل هميشه برابر با عدد 5 است. يعنی اگر اين بازی در جمع دوستان و اقوام اجرا شود و همه با هم عمليات رياضي را انجام دهند، همگي به عدد 5 می رسند!

برای مثال يکی از دوستان شما 42 سال سن دارد؛ پس بايد عمليات رياضی به اين شکل انجام بگيرد :

  • 6=2+4 ( حاصل اعداد سن )

  • 36=6- 42 ( حاصل جمع سن يعني عدد 6 از 42 سال کم مي شود )

  • 32=4-36 ( کم کردن عدد 4 از حاصل بدست آمده )

  • 5=2+3 ( دو رقم حاصل با هم جمع مي شوند )


20ـ پيراهن جادويی

شعبده باز يک داوطلب را به روی صحنه دعوت می کند، سپس دگمه های آستين و چند دگمه از جلوی پيراهــن او را باز می نمايد. در يک چشم به هم زدن پيراهــن تماشاچی را از تنش بيرون کشيده و به هوا پرتاب می کند !؟

راز : شخصی که به روی صحنه می آيد از دوستان وهمکاران شعبده باز است و کسی هم نبايد از اين موضوع مطلع باشد. شعبده باز قبل از اجرا و دور از چشم تماشاچيان، پيراهن نسبتاً گشادی را بر تن همکارش می کند (شکل 1و2) به طوری که از نظـر ظاهـر طبيعی جلوه کند (شکل3). هنگام نمايش کافــی است چنـد دکمه ای که پيراهن را نگاه داشته است باز کند تا پيراهن به راحتی از تن بيرون بيايد (شکل 4).

  • قبل و بعد از اجرا هيچ گونه تماسی با همکارتان نداشته باشيد تا رازتان بر ملا نشود.

  • اين نمايش را مابين بازی های ديگر اجرا کنيد.


21ـ رقص توپ

ابزار: يک توپ پينگ پنگ _ يک تکه طناب که دو سر آن به وسيله نخ نازکی به هم متصل است.

  • توپ را در دهان خود و بين لبها قرار دهيد.

  • يک سر طناب را با دست راست و سر ديگر را با دست چپ طوری بگيريد که نخ ديده نشود.

  • شست راست و چپ را بين طناب و نخ قرار دهيد تا فاصله ای در حدود 2 سانتی متر ايجاد شود.

  • سر خود را به آرامی به پايين بياوريد و با احتياط توپی را که در دهان داريد ( طبق شکل ) مابين طناب و نخ قرار دهيد.

  • حالا توپ را روی طناب به حرکت در بياوريد، گاهی به سمت چپ و گاهی به سمت راست.

چون تماشاچيان از راز شما بی خبرند، گمان می کنند که توپ روی طناب حرکت می کند و اين نمايش برايشان باعث تعجب می گردد.


22ـ خود کار مغناطيسی

ابزار اين بازی فقط يک خودکار بيک است. قبل از اجرا به طوری که کسی متوجه نشود، دو انگشت سبابه و شست خود را با آب دهان خيس کنيد؛ سپس در خود کار را چند بار به دور نوک خودکار بچرخانيد (شکل 1) و آن را نزديک به نوک خودکار کنيد ( شکل 2). کافی است به وسيله دو انگشت مذکور به انتهای در خودکار کمی فشار وارد نماييد تا به طرف نوک خودکار بلغزد، پرتاب شود و روی آن قرار بگيرد (شکل 3).

هنگام اجرا چنين به نظر می رسد که در خودکار از قدرت مغناطيسی برخوردار است.


23ـ تاول های مرتاض

در جمع دوستان ادعا کنيد که می توانيد بدون هيچ واهمه ای آتش سيگار را روی انگشت خود بگذاريد تا تاول بزند. سپس با آرامش و تبسم در جلوی چشمان حيرت زده دوستان، آتش سيگار را روی انگشت سبابه خود قرار داده و (ظاهراً) يک تاول ايجاد می کنيد.

راز : قبل از انجام اين نمايش و دور از چشم اطرافيان، سوراخ کليدی را بين انگشت سبابه و شست بگيريد و آنقدر کليد را فشار دهيد تا رَد سوراخ روی انگشت سبابه باقی بماند (شکل 1و2). حالا اگر به انگشت سبابه خود نگاه کنيــد (شکل 4) مثل اين است که انگشــت شما تاول زده باشد. هنگام نمايش از اطرافيان فاصله بگيريد و وانمود کنيد که آتش سيگار را روی انگشت سبابه تان می گذاريد ( شکل 3). با کمی تمرين می توان قبل از اجرا انگشت را نشان داد که سالم است و بعد ...

  • مثلاً می توانيد برای روشن کردن سيگار و به بهانه درآوردن فندک، دست خود را به داخل جيبتان که حاوی کليد است برده و رد سوراخ کليد را روی انگشت خود باقی بگذاريد.


24ـ فکرخوانی با فنجان

شما می توانيد نوع سکه ای را که حضار در زير يک فنجان پنهان کرده اند، مشخص نمائيد!

ضمن اين که اتاق را ترک می کنيد از مهمانان بخواهيد سکه ای را به دلخواه در زير يک فنجان قرار دهند. وقتی به اتاق برمی گرديد با نگاهی عميق و دقيق به فنجان، نوع سکه زير فنجان را ( 100 ريالی _ 250 ريالی و . . . ) را اعلام می کنيد.

راز : يک همدست در اين شعبده بازی به شما کمک می کند. در فرصتی مناسب به دوست خود تعليم دهيد که با توجه به نوع سکه، دسته فنجان را در جهتی خاص نسبت به يک نقطه در اتاق، قرار دهد. مانند: درب ورودی، پنجره، يک تابلو بر روی ديوار و ...

برای مثال اگر سکه 100 ريالی است، دسته فنجان با زاويه 45 درجه نسبت به پنجره اتاق قرار گيرد.


25ـ ناپديد شدن دستمال

شعبده باز در يک چشم به هم زدن دستمالی را در مشت دست خود ناپديد ميکند !؟

ابزار: يک دستمال کوچک ـ مقداری کش نازک و محکم _ يک عدد سنجاق قفلی _ يک توپ پينگ پنگ . قسمتی از توپ را برداريد تا بشکل يک ظرف توخالی در بيايد. سپس يک سر کش را به انتهای توپ و سر ديگر را به سنجاق قفلی گره بزنيد ( شکل 1 ).

سنجاق را طوری پشت کت در زير شانه چپ وصل کنيد که توپ زير لبه کت و نزديک به جيب شلوار قرار گيرد. طول کش به بايد به اندازه ای باشد که توپ از زير کت بيرون نزند ( شکل 2 ).

اجرا: زمانی که دستمال را به تماشاچيان می دهيد، با مهارت و در يک زاويه مناسب با دست ديگرتان توپ را در مشت خود قرار دهيد و با آرامی دستمال را به طور کامل داخل توپ بگذاريد. با گفتن سه شماره با دست ديگر روی مشت خود بزنيد و توپ را رها کنيد. با اين حرکت، توپ با سرعت به زير کت می رود و دستهای شما خالی می ماند و تماشاچی تصور می کند که توپ ناپديد شده است. اگر با اين وسيله خوب تمرين نماييد اشيای ديگری به غير از دستمال را نيز می توانيد ناپديد کنيد.


26ـ انگشتر معلق

يک رشته نخ معمولی را در يک محلول آب و نمک ( اشباع شده ) قرار دهيد. حدوداً پس از نيم ساعت نخ را بيرون بياوريد و بگذاريد خشک شود. حالا آماده هستيد تا يک کار خارق العاده را به نمايش در آوريد. يک سر نخ را به انگشتر سبک و کم وزن گره بزنيد و آويزان نگاه داريد. سپس شعله کبريت را به محل اتصال نخ و حلقه نزديک کنيد. . . نخ می سوزد و تبديل به خاکستر می شود اما حلقه نمی افتد و خاکستر سوخته نخ هم چنان حلقه را نگه می دارد .


27ـ عدد تکراری

1- يک عدد يک رقمی را ( به جز صفر ) انتخاب کنيد . مثلاً : 4

2- عدد انتخابي را در عدد 37 ضرب کنيد. ( 148=37*4 )

3- حاصل را در عدد 3 ضرب کنيد. ( 444=3*148 )

  • مشاهده می کنيد که حاصل، هميشه تکرار عدد انتخابی است.


28ـ اسم نامرئی

از دوست خود بخواهيد که اسمش را روی يک تکه کاغذ بنويسد و آنرا آتش بزند تا خاکستر شود. کمی از خاکستر را پشت دست خود بماليد، ناگهان اسم دوستتان بطور شگفت انگيز و جالبی در پشت دستتان نمايان می شود.

راز : دور از چشم دوست خود و قبل از اين که بازی را بخواهيد شروع کنيد، يک حبه قند را در دهان خود بگذاريد تا خوب حل شود. سپس نوک خلال دندان يا چوب کبريت تميزی را با آب قند آغشته کرده، اسم دوستتان را پشت دست خود بنويسيد و صبر کنيد تا خشک شود. البته اين نوشته به صورت نامرئی است. در واقع فقط خود شما از اين موضوع با اطلاع هستيد و نبايد کس ديگری متوجه راز شما بشود. حالا اگر خاکستر سوخته را به پشت دست خود بماليد و ماساژ دهيد. نوشته نامرئی ظاهر و باعث تعجب می شود.


29ـ کشی که بريده نمی شود!

ابزار: يک حلقه کش نازک کاملاً نرم _ يک کارت ويزيت _ يک قيچی کُند

حلقه کش را دور کارت بيندازيد. سپس کارت را با قيچی از يک طرف به طرف ديگر به گونه ای ببريد که مسير قيچی عمود بر حلقه کش باشد. کارت دو تکه می شود، بدون آنکه آسيبی به کش برسد!


30ـ ليوان سحر آميز

ابزار: يک عدد ليوان پلاستيکی از نوع مشبک و شفاف _ يک تکه ورق نازک استيل براق ( هم اندازه با قطر و طول ليوان ) به طوری که وقتی آن را داخل ليوان قرار می دهيد، ليوان از وسط به دو قسمت مساوی تقسيم گردد؛ به جای ورقه استيل می توانيد از آينه هم استفاده کنيد.

با اين ليوان می توانيد دست به کارهای عجيب و شگفت انگيزی بزنيد. برای مثال در يک طرف ليوان يک دستمال آبی و در طرف ديگر يک دستمال قرمز قرار بدهيد و طوری ليوان را در مشت دست بگيريد که فقط يکی از دستمالها ديده شود. حالا با يک حرکت ماهرانه و با چرخاندن ليوان رنگ دستمال را عوض کنيد . . . با تهيه اين ليوان می توانيد بازی های متعددی را اجرا نماييد. از جمله: پاره کرده و سالم نمودن تسبيح ـ ناپديد و ظاهر کردن اشياء ـ تبديل کاغذ به اسکناس ـ تبديل دستمال به شکلات و ...


31ـ اسکناس فرمانبردار

يک اسکناس نو و تا نشده را از دوست خود بگيريد و درکف دست خود بخوابانيد، سپس ادعا کنيد که با نگاه نافذ خود می توانيد لبه های اسکناس را به طرف بالا تا کنيد . . .

راز : اين بازی نيازی به ابزار و تردستی ندارد. کافی است اسکناس را در کف دست خود بخوابانيد. بعد از چند لحظه لبه های اسکناس بر اثر گرمای دست آرام آرام به طرف بالا می آيند، بطوری که خودتان هم تعجب خواهيد کرد . . . امتحان کنيد !


32ـ تشخيص سن تماشاچيان

از دوست خود بخواهيد که دور از چشم شما يک عدد دو رقمی را روی کاغذ نوشته و عدد يک ( 1 ) را از آن کم کند. حالا باقی مانده را در عدد 100 ضرب نموده و بعد سن خود را به آن بيفزايد. سپس عدد 9

را به حاصل اضافه کرده و در پايان عدد 1020 را از حاصل کم کند و باقی مانده را به شما بگويد.

 

شما دور از چشم دوستتان، نتيجه را با عدد رمز ( 1111 ) جمع و بلافاصله عدد انتخابی و سن او را اعلام کنيد. دو عدد سمت راست سن شخص و عدد سمت چپ عدد انتخابي است.


33ـ قند شعله ور

اگر شعله کبريت يا فندک را به حبه قند نزديک کنيد، می بينيد که حبه قند بر اثر حرارت شعله فقط ذوب می شود. حالا بطور پنهانی به گوشه ای از حبه قند کمی خاکستر سيگار بماليد و شعله کبريت را به آن نزديک کنيد؛ حبه قند شعله ور شده و نور افشانی می کند.

  • اين عمليات را با دقت انجام بدهيد.

  • بچه ها مواظب باشند.


34ـ طناب سالم می شود

شعبده باز طنابی را که بوسيله تماشاچيان از وسط قيچی شده است، دوباره سالم می کند!؟

راز : طنابی بطول يک متر تهيه نماييد. سپس يک تکه طناب کوچک 15 سانتی که دو سر آن به هم دوخته شده را در وسط طناب اصلی قرار دهيد. حالا قسمت تا خوردگی دو طناب را طوری در دست خود نگه داريد که يک طناب معمولی به نظر برسد ( شکل 1 ).

از يک تماشاچی بخواهيد که وسط طناب را قيچی کند ( منظور تکه طناب کوچک است ). آنگاه قسمت قيچی شده را در داخل کلاهی که روی ميز است بگذاريد ( شکل 2 )؛ زير لب وردی بخوانيد و طناب را سالم به تماشاچيان نشان بدهيد.

  • برای اجرای اين بازی بايد تمرينات لازم را با دقت و ظرافت انجام دهيد تا کسی متوجه تکه طناب کوچک نشود.


35ـ سنجاق در بينی

شعبده باز يک سنجاق قفلی درشت را به تماشاچيان نشان می دهد تا از نزديک بررسی کنند. سپس سنجاق را از يک طرف بينی خود وارد و از طرف ديگر آن خارج می کند !!!

راز : شعبده باز دو سنجاق از يک نوع و يک اندازه به همراه دارد که يکی از آنها معمولی است ولی نوک سنجاق ديگر لحيم و از وسط بريده شده است. اندازه بريدگی بايد به حدی باشد که بينی در آن جای بگيرد.

مسلماً در ابتدا و انتهای اين تردستی، سنجاق معمولی را می بايست با مهارت تمام با سنجاق دستکاری شده تعويض کرد.


36ـ تله پاتی با مداد رنگی

شعبده باز در جمع تماشاگران اعلام می دارد که می تواند در مورد انتخاب تماشاچيان پيشگويی کند .

شعبده باز پنج عدد مداد با رنگهای مختلف را در مشت خود می گيرد و از يک داوطلب می خواهد که يکی از مدادها را انتخاب و رنگ آن را با صدای بلند اعلام نمايد. شعبده باز به غير از مداد انتخابی، چهار مداد ديگر را يکی يکی از داخل مشت خود بيرون می آورد و می گويد: « من از پيش می دانستم که شما اين رنگ مداد را انتخاب می کنيد » ! سپس مشت خود را باز کرده و مداد انتخابی را نشان می دهد که يک تکه مقوا به آن وصل شده و روی آن نوشته شده « شما اين رنگ را انتخاب خواهيد کرد » !

راز : شعبده باز قبل از اجرا، يک تکه مقوا را که رويش نوشته شده است: « شما اين رنگ را انتخاب خواهيد کرد »، به وسيله کش اسکناس به دور همگی مدادها گره می زند (شکل 1). هنگام نمايش، مجموع مدادها را طوری در مُشــت خود قرار می دهد که تکه مقوا به چشم نخورد (شکل 2). بعد از انتخـــاب مداد توسط تماشاچی، شعبده باز با مهارت و ظرافت چهار مداد ديگر را يکی يکی از مشت دست خود بيرون می آورد. با اين حساب فقط مداد انتخابی می ماند و تکه مقوايی که به آن وصل شده است (شکل 3).


37ـ دستخط ارواح!

با آب ليموی ترش و تازه، نامه ای به دوست خود بنويسيد. می بينيد که وقتی آب ليمو خشک می شود، نوشته ها نيز محو می گردند.

حالا با يک مداد معمولی در بالای نامه بنويسيد: « برای خواندن اين نامه بايد آن را با گرمای شعله شمع يا اجاق حرارت دهيد »، سپس نامه را به آدرس دوستتان ارسال نماييد.


38ـ نقطه سرگردان

شعبده باز از يک داوطلب می خواهد تا بوسيله مداد، روی يک حبه قند نقطه ای بزرگ و پر رنگ رسم نمايد. آنگاه حبه قند را درون ليوان آب يا چای می اندازد و کف دست داوطلب را ( مطابق شکلهای 1-2-3 ) روی دهانه ليوان قرار می دهد.

پس از چند لحظه وقتی که داوطلب دستش را از روی ليوان برمی دارد، نقطه ای را که روی حبه قند ترسيم کرده بود در کف دست خودش مشاهده می کند ( شکل 4 ).

راز : هنگامی که داودطلب نقطه را با مداد بر روی حبه قند رسم می کند، شعبده باز قند را می گيرد و با مهارت انگشت شست يا سبابه خود با اندکی فشار بر روی نقطه قرار می دهد تا اثر نقطه بر روی انگشت دست به جا بماند ( شکل 5 ).

بعد از اينکه قند را درون ليوان رها می کند به بهانه اينکه کف دست داوطلب را روی دهانه ليوان بگذارد، با زرنگی تمام انگشت خود را به کف دست داوطلب فشار می دهد ( شکل 2 ) تا اثر نقطه به کف دست او منتقل شود.

  • فراموش نکنيد که از مداد پررنگ مشکی استفاده نماييد.


39ـ ضربدر کف دست

ابزار: برای اجرای اين نمايش جالب فقط نياز به يک قو طی کبريت داريد.

يک چوب کبريت را آتش زده و بگذاريد تا نيمه بسوزد، سپس آنرا خاموش کنيد. با چوب کبريت سوخته

پاره خط کوتاهی را در کف دست خود ( دقيقاً در محلی که شکل 1 نمايش می دهد ) رسم کنيد. خطی که می کشيد بايد پر رنگ باشد. حالا دست خود را مشت کرده و اين بار خط ديگری را در پشت دستتان بکشيد( شکل 2 ). پس از چند لحظه خط پشت دست خود را پاک کنيد ( شکل 3 ). حالا مشت خود را باز نماييد. در کف دست شما يک ضربدر ديده می شود ( شکل 4 ). بله ... به همين راحتی!

البته اين اتفاق فقط در صورتی خواهد افتاد که پاره خط کف دست را پر رنگ و درست در محل مورد نظر کشيده باشيد .


40ـ راز سايه ها

يکی از رشته های ديدنی و جالب شعبده بازی، تصوير سازی با سايه دست ها و انگشتان است.

در پايان قصد دارم روش ساخت تعدادی از اين اشکال را آموزش دهم.

  • برای اجرای چنين نمايش هايی، می بايست در يک محل تاريک باشيد و از يک نور موضعی که فقط به روی دستانتان می تابد استفاده نماييد .


41- عبور دیوید کاپرفیلد از دیوار چین !!!

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترین موضوع سایت در اینده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 495
  • کل نظرات : 88
  • افراد آنلاین : 67
  • تعداد اعضا : 423
  • آی پی امروز : 355
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 711
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,423
  • بازدید ماه : 1,423
  • بازدید سال : 43,462
  • بازدید کلی : 463,420
  • کدهای اختصاصی

    Auto Forwarding .......

    tag

    ازي ترول,گيم ترول,دانلود بازي ترول,Download  ترول,Download game ترول,دانلود بازي اکشن ترول,danload bazi  ترول, بازي زيبا ترول,دانلود نسخه جديد ترول,دانلود بازي امسال  ترول,بهترين بازي  ترول, دانلود بازي جذاب  ترول, دانلود بازي هاي  ترول, دانلود  ترول, دانلود گيم  ترول,بازي پرطرفدار ترول,دانلود بازي  ترول,دانلود گيمز ترول,دالنود بازي قديمي ترول,دانلود بازي امسال ترول,نقد  ترول,نقدر بازي ترول,ترينر بازي ترول,رمز بازي ترول,کد بازي ترول,کد تقلب  ترول, کد تقلب بازي  ترول, کد هاي  ترول,کرک  ترول,کرک بازي ترول,مشکل در بازي ترول,تالار بازي ترول,بازي 2012 ترول,بازي عصر نوين ترول,بازي توپ  ترول,برنامه ترول,دانلود ترول,دانلود برنامه ترول,دانلود نسخه جديد  ترول,دانلود برنامه ي ترول,دانلود برنامه جديد ترول,دانلود نسخه جديد  ترول,دانلود نسخه جديد برنامه  ترول,برنامه توپ ترول,دانلود برنامه توپ ترول,دانلود برنامه زيبا ترول,دانلود نسخه قبلي برنامه ترول,دانلود کرک برنامه  ترول, رمز برنامه ترول,کيجين برنامه ترول,نسخه جديد برنامه  ترول,سايت برنامه ترول,سايت  ترول,برنامه جديد ترول,نقد برنامه ترول,خريد برنامه ترول,خريد نقدي  ترول,download ترول,download program ترول,danlod barname ترول,فيلم ترول,دانلود فيلم ترول,مشاهده فيلم ترول,نسخه جديد فيلم ترول,دانلود ترول,فيلم ترول,فيلم اکشن ترول,فيلم کمدي ترول,فيلم قشنگ ترول,فيلم جديد ترول,فيلم هاي  ترول, پشت صحنه فيلم  ترول,تصاوير فيلم ترول,بازيگر فيلم  ترول,تيتراژ فيلم ترول,نقد فيلم ترول,سوتي فيلم ترول,دانلود فيلم  ترول,فيلم قديمي ترول,دانلود فيلم جذاب ترول,دانلود زيرنويس ترول,زيرنويس ترول,دانلود فيلم هاليوودي ترول,دانلود فيلم با کيفت720 ترول,دانلود فيلم با کيفيت320 ترول,دانلود فيلم با کيفيت پايين ترول,دانلود فيلم با کيفيت بالا ترول,دانلود فيلم کم حجم ترول,دانلود فيلم ايراني ترول,دانلود فيلم هندي ترول,دانلود فيلم امريکايي ترول,دانلود فيلم آلماني ترول,دانلود زير نويس انگليسي فيلم ترول,دانلود زير نويس فارسي فيلم  ترول,صداي ترول,دانلود صداي ترول,دانلود موزيک ترول,دانلود فايل صوتي ترول,دانلود6آلبوم جديد ترول,خواننده ترول,شعر ترول,دانلود آنگ جديد  ترول, دانلود رپ  ترول, دانلود آهنگ پيشواز  ترول,دانلود آهنگ پيشواز ترانه  ترول, دانلود ترانه هاي  ترول, دانلود اولين آلبوم ترول,دانلود آهنگ جديد ترول,دانلود رپ ترول,دانلود رپ هاي ترول,دانلود با لينک مستقيم ترول,دانلود با لينک مستقيم ترانه ترول,دانلود تيتراژ ترول,دانلود ترول,تيتراژ ترول,تيتراژ فيلم ترول,دانلود تيتراژ سريال ترول,دانلود سريال ترول,دانلود تيتراژ ترول,دانلود تيتراژ فيلم سينمايي ترول,دانلود تيتراژ سريال ترول,دانلود  ترول,دانلود تيتراژ فيلم سينمايي ترول,دانلود آنگ آغازين ترول,دانلود آهگ پاياني ترول,دانلود تيتراژ آغازين فيلم ترول,دانلود تيتراژ آغازين فيلم ترول,دانلود تيتراژ آغازين فيلم سينمايي ترول,دانلود تيتراژ پاياني ترول,دانلود تيتراژ پاياني سريال ترول,دانلود تيتراژ پاياني فيلم ترول,برنامه کاربردي ترول,دانلود برنامه ترول,برنامه توپ ترول,برنامه کاربردي ويندوز ترول,برنامه خوب ترول,برنامه بهينه سازي  ترول, برنامه پشتيبان گيري ترول,برنامه جديد ترول,برنامه بهينه سازي به نام ترول,دانلود نرم افزار دکستاب ترول,دانلود نرم افزار جديد ترول,دانلود نرم افزار قديمي ترول,اس ام اس ترول,SMS ترول,دانلود اس ام اس ترول,اس ام اس جديد ترول,تازه ترين اس ام اس ترول,اس ام اس مناسبت ترول,اس ام اس جديد ترول,سئس ترول,دانلود  ترول,دانلود اس ام اس ترول,دانلود کتاب  ترول,دانلود کتاب موبايل ترول,دانلود کتاب هاي  ترول,دانلود برنامه اس ام اس ترول,تصوير ترول,بهترين تصوير ترول,جديدترين تصوير ترول,دانلود تصوير ترول,مشاهده جديد ترين تصوير ترول,عکس ترول,تصوير جديد ترول,تصوير اين ماه ترول,اخبار جديد در باره ترول,تصوير کيفيت دار ترول,تصوير مينياتوري ترول,کاريکاتور ترول,دانلود تصوير هاي  ترول,دانلود تصوير ترول,عکس ترول,اخبار ترول,خبر ترول,دانلود جديد ترين اخبار ترول,اخبار جديد ترول,بهترين اخبار ترول,سايت اخبار ترول,خبر هاي ترول,اخبار جديد ترول,خبر جديد درباره ترول,خبر  ترول,خبر توپ ترول,خبر تازه ترول,خبر واقعي ترول,آخرين اخبار ترول,آخرين خبر ترول,آخرين خبر درباره ترول,واقعه ترول,خبر تلخ ترول,خبر خوش ترول,خبر خنده دار ترول,خبر ناراحت کننده ترول,خبر داغ ترول,خبر هاي اين ماه ترول,خبر هاي امروز ترول,درباره خبر ترول,دانلود خبر ترول,خبر جديد درباره  ترول,بازيکن ترول,تيم ترول,برنامه ترول,دانلود کتب ورزشي ترول,دانلود برنامه ورزشي ترول,ورزش ترول,تصاوير بازيکن ترول,بيوگرافي بازيکن ترول,نتايج آخرين بازي ترول,بيوگرافي ترول,نقد ترول,کليپ ترول,دانلود ترول,دانلود کليپ ترول,دانلود کليپ امسال ترول,دانلود کليک جديد ترول,دانلود کليپ جديد ترول,دانلود کليپ اکشن ترول,دانلود کليپ توپ ترول,دانلود کليپ قشنگ ترول,دانلود ترول,کليپ هاي ترول,دانلود کليپ بازيگر ترول,دانلود کليپ فيلم ترول,دانلود زيباي ترول,برنامه موبايل ترول,بازي موبايل ترول,موبايل ترول,برنامه نوکيا ترول,برنامه کاربردي ترول,دانلود ترول,کاربردي ترول,دانلود برنامه موبايل ترول,برنامه سامسونگ ترول,دانلود برنامه موبايل سامسونگ ترول,دانلود براي ترول,دانلود برنامه موبايل ترول,بازي ترول,برنامه خوب ترول,برنامه جديد ترول,نسخه جديد نرم افزار ترول,دانلود نسخه اصلي نرم افزار ترول,دانلود بازي ترول,دانلود بازي موبايل ترول,موبايل ترول,دانلود بازي موبايل ترول,دانلود بازي جديد ترول,دانلود بازي موخصوص نوکيا ترول,دانلود بازي خوب ترول,دانلود موبايل ترول,دانلود بازي مخصوص سامسونگ ترول,دانلود بازي مخصوص آيفون ترول,دانلود بازي مخصوص آندريد ترول,دانلود بازي مخصوص سيمبيان ترول,دانلود بازي مخصوص نوکيا ترول,دانلود بازي مخصوص سوني اريکسون ترول,دانلود کرک بازي  ترول,دانلود بازي اکشن ترول,دانلود تم ترول,دانلود تم جديد ترول,دانلود تم عاشقانه ترول,دانلود تم اکشن ترول,تم ترول,دانلود تم تک ترول,دانلود تم نوکيا ترول,دانلود تم سامسونگ ترول,دانلود تم آيفون ترول,دانلود سيمبيان ترول,دانلود تم زيبا ترول,دانلود پوسته جديد ترول,دانلود تم قشنگ ترول,تم بازيکن ترول,دانلود ترول,دانلود قالب ترول,دانلود قالب بلاگفا ترول,دانلود قالب ميهن بلاگ ترول,دانلود قالب آس بلا ترول,دانلود قالب براي زربلاگ ترول,دانلود قالب براي بلاگها ترول,دانلود قالب براي بلاگ اسکاي ترول,قالب بلاگفا ترول,قالب رزبلاگ ترول,قالب بلاگ اسکاي ترول,قالب آس بلاگ ترول,قالب براي ورد پرس ترول,دانلود قالب براي ورد پرس ترول,قالب براي جومولا ترول,دانلود قالب براي جومولا ترول,دانلود قالب براي وي سي پي ترول,دانلود قالب براي پارس کيوت ترول,پارس کيوت ترول,دانلود قالب براي نيوک ترول,کليد ترول,کليد جديد آنتي ويروس ترول,آنتي ويروس ترول,کليد هاي  ترول,رمز ترول,فعال کننده ترول,آبديت ترول,بروز رساني آنتي ويروس ترول,بروز رساني ترول,نسخه جديد ترول,آبديت ترول,آپديت ترول,آبديت اين ماه ترول,سايت ترول,دانلود ترول,دانلود انميشن ترول,انميشن ترول,کارتون ترول,دانلود کارتون ترول,دانلود نسخه جديد ترول,دانلود نسخه جديد انميشن ترول,دانلود نسخه جديد کارتون ترول,دانلود انميشن قديمي ترول,دانلود انميشن جديد ترول,دانلود بهترين انميشن به نام ترول,دانلود انميشن با کيفيت 720 ترول,دانلود انميشن ترول,سايت انميشن ترول,سايت کارتون ترول,خريد ترول,خريد سي دي ترول,خريد سي دي اصلي ترول,خريد رايگان سي دي ترول,خريد رايگان ترول,خريد سي دي رايتي ترول,خريد سي دي بازي ترول,خريد سي دي فيلم ترول,خديد سي دي کارتون ترول,خريد سي دي انميشن ترول,خريد CD ترول,خريد CD بازي ترول,خريد CD نرم افزار ترول,خريد CD کارتون ترول,خريد CD انميشن ترول,خريد DVD  ترول,خريد DVD بازي ترول,خريد DVD نرم افزار ترول,خريد DVD آموزش ترول,خريد DVD انميشن ترول,خريد DVD  ترول,خريد لوازم خانگي به نام ترول,خريد ابزار ترول,خريد دستگاه ترول,خريد وسيله ترول,خريد وسيله کاربردي ترول,خريد وسيله وسيله  ترول,خريد جنس خوب  ترول,خريد جنس خوب وسيله ترول,خريد وسيله خوب ترول,خريد جنس تقلبي ترول,خريد دستگاه اصل چين ترول,خريد دستگاه اصل ايراني به نام ترول,خريد دستگاه خانگي به نام ترول,خريد رايگان دستگاه ترول,خريد با پست پيشتاز دستگاه ترول,خريد لوازم آرايشي به نام ترول,خريد ابزار ترول,خريد لوازم آرايشي ترول,خريد ابزار آرايشي ترول,خريد ابزار آرايشي کاربردي ترول,خريد ابزار آرايشي ابزار آرايشي  ترول,خريد جنس خوب  ترول,خريد جنس خوب ابزار آرايشي ترول,خريد ابزار آرايشي خوب ترول,خريد جنس تقلبي ترول,خريد لوازم آرايشي اصل چين ترول,خريد لوازم آرايشي اصل ايراني به نام ترول,خريد لوازم آرايشي آرايشي به نام ترول,خريد رايگان لوازم آرايشي ترول,خريد با پست پيشتاز لوازم آرايشي ترول,خريد وسيله سفيد کننده ترول,بازي تجاوز,گيم تجاوز,دانلود بازي تجاوز,Download  تجاوز,Download game تجاوز,دانلود بازي اکشن تجاوز,danload bazi  تجاوز, بازي زيبا تجاوز,دانلود نسخه جديد تجاوز,دانلود بازي امسال  تجاوز,بهترين بازي  تجاوز, دانلود بازي جذاب  تجاوز, دانلود بازي هاي  تجاوز, دانلود  تجاوز, دانلود گيم  تجاوز,بازي پرطرفدار تجاوز,دانلود بازي  تجاوز,دانلود گيمز تجاوز,دالنود بازي قديمي تجاوز,دانلود بازي امسال تجاوز,نقد  تجاوز,نقدر بازي تجاوز,ترينر بازي تجاوز,رمز بازي تجاوز,کد بازي تجاوز,کد تقلب  تجاوز, کد تقلب بازي  تجاوز, کد هاي  تجاوز,کرک  تجاوز,کرک بازي تجاوز,مشکل در بازي تجاوز,تالار بازي تجاوز,بازي 2012 تجاوز,بازي عصر نوين تجاوز,بازي توپ  تجاوز,برنامه تجاوز,دانلود تجاوز,دانلود برنامه تجاوز,دانلود نسخه جديد  تجاوز,دانلود برنامه ي تجاوز,دانلود برنامه جديد تجاوز,دانلود نسخه جديد  تجاوز,دانلود نسخه جديد برنامه  تجاوز,برنامه توپ تجاوز,دانلود برنامه توپ تجاوز,دانلود برنامه زيبا تجاوز,دانلود نسخه قبلي برنامه تجاوز,دانلود کرک برنامه  تجاوز, رمز برنامه تجاوز,کيجين برنامه تجاوز,نسخه جديد برنامه  تجاوز,سايت برنامه تجاوز,سايت  تجاوز,برنامه جديد تجاوز,نقد برنامه تجاوز,خريد برنامه تجاوز,خريد نقدي  تجاوز,download تجاوز,download program تجاوز,danlod barname تجاوز,فيلم تجاوز,دانلود فيلم تجاوز,مشاهده فيلم تجاوز,نسخه جديد فيلم تجاوز,دانلود تجاوز,فيلم تجاوز,فيلم اکشن تجاوز,فيلم کمدي تجاوز,فيلم قشنگ تجاوز,فيلم جديد تجاوز,فيلم هاي  تجاوز, پشت صحنه فيلم  تجاوز,تصاوير فيلم تجاوز,بازيگر فيلم  تجاوز,تيتراژ فيلم تجاوز,نقد فيلم تجاوز,سوتي فيلم تجاوز,دانلود فيلم  تجاوز,فيلم قديمي تجاوز,دانلود فيلم جذاب تجاوز,دانلود زيرنويس تجاوز,زيرنويس تجاوز,دانلود فيلم هاليوودي تجاوز,دانلود فيلم با کيفت720 تجاوز,دانلود فيلم با کيفيت320 تجاوز,دانلود فيلم با کيفيت پايين تجاوز,دانلود فيلم با کيفيت بالا تجاوز,دانلود فيلم کم حجم تجاوز,دانلود فيلم ايراني تجاوز,دانلود فيلم هندي تجاوز,دانلود فيلم امريکايي تجاوز,دانلود فيلم آلماني تجاوز,دانلود زير نويس انگليسي فيلم تجاوز,دانلود زير نويس فارسي فيلم  تجاوز,صداي تجاوز,دانلود صداي تجاوز,دانلود موزيک تجاوز,دانلود فايل صوتي تجاوز,دانلود6آلبوم جديد تجاوز,خواننده تجاوز,شعر تجاوز,دانلود آنگ جديد  تجاوز, دانلود رپ  تجاوز, دانلود آهنگ پيشواز  تجاوز,دانلود آهنگ پيشواز ترانه  تجاوز, دانلود ترانه هاي  تجاوز, دانلود اولين آلبوم تجاوز,دانلود آهنگ جديد تجاوز,دانلود رپ تجاوز,دانلود رپ هاي تجاوز,دانلود با لينک مستقيم تجاوز,دانلود با لينک مستقيم ترانه تجاوز,دانلود تيتراژ تجاوز,دانلود تجاوز,تيتراژ تجاوز,تيتراژ فيلم تجاوز,دانلود تيتراژ سريال تجاوز,دانلود سريال تجاوز,دانلود تيتراژ تجاوز,دانلود تيتراژ فيلم سينمايي تجاوز,دانلود تيتراژ سريال تجاوز,دانلود  تجاوز,دانلود تيتراژ فيلم سينمايي تجاوز,دانلود آنگ آغازين تجاوز,دانلود آهگ پاياني تجاوز,دانلود تيتراژ آغازين فيلم تجاوز,دانلود تيتراژ آغازين فيلم تجاوز,دانلود تيتراژ آغازين فيلم سينمايي تجاوز,دانلود تيتراژ پاياني تجاوز,دانلود تيتراژ پاياني سريال تجاوز,دانلود تيتراژ پاياني فيلم تجاوز,برنامه کاربردي تجاوز,دانلود برنامه تجاوز,برنامه توپ تجاوز,برنامه کاربردي ويندوز تجاوز,برنامه خوب تجاوز,برنامه بهينه سازي  تجاوز, برنامه پشتيبان گيري تجاوز,برنامه جديد تجاوز,برنامه بهينه سازي به نام تجاوز,دانلود نرم افزار دکستاب تجاوز,دانلود نرم افزار جديد تجاوز,دانلود نرم افزار قديمي تجاوز,اس ام اس تجاوز,SMS تجاوز,دانلود اس ام اس تجاوز,اس ام اس جديد تجاوز,تازه ترين اس ام اس تجاوز,اس ام اس مناسبت تجاوز,اس ام اس جديد تجاوز,سئس تجاوز,دانلود  تجاوز,دانلود اس ام اس تجاوز,دانلود کتاب  تجاوز,دانلود کتاب موبايل تجاوز,دانلود کتاب هاي  تجاوز,دانلود برنامه اس ام اس تجاوز,تصوير تجاوز,بهترين تصوير تجاوز,جديدترين تصوير تجاوز,دانلود تصوير تجاوز,مشاهده جديد ترين تصوير تجاوز,عکس تجاوز,تصوير جديد تجاوز,تصوير اين ماه تجاوز,اخبار جديد در باره تجاوز,تصوير کيفيت دار تجاوز,تصوير مينياتوري تجاوز,کاريکاتور تجاوز,دانلود تصوير هاي  تجاوز,دانلود تصوير تجاوز,عکس تجاوز,اخبار تجاوز,خبر تجاوز,دانلود جديد ترين اخبار تجاوز,اخبار جديد تجاوز,بهترين اخبار تجاوز,سايت اخبار تجاوز,خبر هاي تجاوز,اخبار جديد تجاوز,خبر جديد درباره تجاوز,خبر  تجاوز,خبر توپ تجاوز,خبر تازه تجاوز,خبر واقعي تجاوز,آخرين اخبار تجاوز,آخرين خبر تجاوز,آخرين خبر درباره تجاوز,واقعه تجاوز,خبر تلخ تجاوز,خبر خوش تجاوز,خبر خنده دار تجاوز,خبر ناراحت کننده تجاوز,خبر داغ تجاوز,خبر هاي اين ماه تجاوز,خبر هاي امروز تجاوز,درباره خبر تجاوز,دانلود خبر تجاوز,خبر جديد درباره  تجاوز,بازيکن تجاوز,تيم تجاوز,برنامه تجاوز,دانلود کتب ورزشي تجاوز,دانلود برنامه ورزشي تجاوز,ورزش تجاوز,تصاوير بازيکن تجاوز,بيوگرافي بازيکن تجاوز,نتايج آخرين بازي تجاوز,بيوگرافي تجاوز,نقد تجاوز,کليپ تجاوز,دانلود تجاوز,دانلود کليپ تجاوز,دانلود کليپ امسال تجاوز,دانلود کليک جديد تجاوز,دانلود کليپ جديد تجاوز,دانلود کليپ اکشن تجاوز,دانلود کليپ توپ تجاوز,دانلود کليپ قشنگ تجاوز,دانلود تجاوز,کليپ هاي تجاوز,دانلود کليپ بازيگر تجاوز,دانلود کليپ فيلم تجاوز,دانلود زيباي تجاوز,برنامه موبايل تجاوز,بازي موبايل تجاوز,موبايل تجاوز,برنامه نوکيا تجاوز,برنامه کاربردي تجاوز,دانلود تجاوز,کاربردي تجاوز,دانلود برنامه موبايل تجاوز,برنامه سامسونگ تجاوز,دانلود برنامه موبايل سامسونگ تجاوز,دانلود براي تجاوز,دانلود برنامه موبايل تجاوز,بازي تجاوز,برنامه خوب تجاوز,برنامه جديد تجاوز,نسخه جديد نرم افزار تجاوز,دانلود نسخه اصلي نرم افزار تجاوز,دانلود بازي تجاوز,دانلود بازي موبايل تجاوز,موبايل تجاوز,دانلود بازي موبايل تجاوز,دانلود بازي جديد تجاوز,دانلود بازي موخصوص نوکيا تجاوز,دانلود بازي خوب تجاوز,دانلود موبايل تجاوز,دانلود بازي مخصوص سامسونگ تجاوز,دانلود بازي مخصوص آيفون تجاوز,دانلود بازي مخصوص آندريد تجاوز,دانلود بازي مخصوص سيمبيان تجاوز,دانلود بازي مخصوص نوکيا تجاوز,دانلود بازي مخصوص سوني اريکسون تجاوز,دانلود کرک بازي  تجاوز,دانلود بازي اکشن تجاوز,دانلود تم تجاوز,دانلود تم جديد تجاوز,دانلود تم عاشقانه تجاوز,دانلود تم اکشن تجاوز,تم تجاوز,دانلود تم تک تجاوز,دانلود تم نوکيا تجاوز,دانلود تم سامسونگ تجاوز,دانلود تم آيفون تجاوز,دانلود سيمبيان تجاوز,دانلود تم زيبا تجاوز,دانلود پوسته جديد تجاوز,دانلود تم قشنگ تجاوز,تم بازيکن تجاوز,دانلود تجاوز,دانلود قالب تجاوز,دانلود قالب بلاگفا تجاوز,دانلود قالب ميهن بلاگ تجاوز,دانلود قالب آس بلا تجاوز,دانلود قالب براي زربلاگ تجاوز,دانلود قالب براي بلاگها تجاوز,دانلود قالب براي بلاگ اسکاي تجاوز,قالب بلاگفا تجاوز,قالب رزبلاگ تجاوز,قالب بلاگ اسکاي تجاوز,قالب آس بلاگ تجاوز,قالب براي ورد پرس تجاوز,دانلود قالب براي ورد پرس تجاوز,قالب براي جومولا تجاوز,دانلود قالب براي جومولا تجاوز,دانلود قالب براي وي سي پي تجاوز,دانلود قالب براي پارس کيوت تجاوز,پارس کيوت تجاوز,دانلود قالب براي نيوک تجاوز,کليد تجاوز,کليد جديد آنتي ويروس تجاوز,آنتي ويروس تجاوز,کليد هاي  تجاوز,رمز تجاوز,فعال کننده تجاوز,آبديت تجاوز,بروز رساني آنتي ويروس تجاوز,بروز رساني تجاوز,نسخه جديد تجاوز,آبديت تجاوز,آپديت تجاوز,آبديت اين ماه تجاوز,سايت تجاوز,دانلود تجاوز,دانلود انميشن تجاوز,انميشن تجاوز,کارتون تجاوز,دانلود کارتون تجاوز,دانلود نسخه جديد تجاوز,دانلود نسخه جديد انميشن تجاوز,دانلود نسخه جديد کارتون تجاوز,دانلود انميشن قديمي تجاوز,دانلود انميشن جديد تجاوز,دانلود بهترين انميشن به نام تجاوز,دانلود انميشن با کيفيت 720 تجاوز,دانلود انميشن تجاوز,سايت انميشن تجاوز,سايت کارتون تجاوز,خريد تجاوز,خريد سي دي تجاوز,خريد سي دي اصلي تجاوز,خريد رايگان سي دي تجاوز,خريد رايگان تجاوز,خريد سي دي رايتي تجاوز,خريد سي دي بازي تجاوز,خريد سي دي فيلم تجاوز,خديد سي دي کارتون تجاوز,خريد سي دي انميشن تجاوز,خريد CD تجاوز,خريد CD بازي تجاوز,خريد CD نرم افزار تجاوز,خريد CD کارتون تجاوز,خريد CD انميشن تجاوز,خريد DVD  تجاوز,خريد DVD بازي تجاوز,خريد DVD نرم افزار تجاوز,خريد DVD آموزش تجاوز,خريد DVD انميشن تجاوز,خريد DVD  تجاوز,خريد لوازم خانگي به نام تجاوز,خريد ابزار تجاوز,خريد دستگاه تجاوز,خريد وسيله تجاوز,خريد وسيله کاربردي تجاوز,خريد وسيله وسيله  تجاوز,خريد جنس خوب  تجاوز,خريد جنس خوب وسيله تجاوز,خريد وسيله خوب تجاوز,خريد جنس تقلبي تجاوز,خريد دستگاه اصل چين تجاوز,خريد دستگاه اصل ايراني به نام تجاوز,خريد دستگاه خانگي به نام تجاوز,خريد رايگان دستگاه تجاوز,خريد با پست پيشتاز دستگاه تجاوز,خريد لوازم آرايشي به نام تجاوز,خريد ابزار تجاوز,خريد لوازم آرايشي تجاوز,خريد ابزار آرايشي تجاوز,خريد ابزار آرايشي کاربردي تجاوز,خريد ابزار آرايشي ابزار آرايشي  تجاوز,خريد جنس خوب  تجاوز,خريد جنس خوب ابزار آرايشي تجاوز,خريد ابزار آرايشي خوب تجاوز,خريد جنس تقلبي تجاوز,خريد لوازم آرايشي اصل چين تجاوز,خريد لوازم آرايشي اصل ايراني به نام تجاوز,خريد لوازم آرايشي آرايشي به نام تجاوز,خريد رايگان لوازم آرايشي تجاوز,خريد با پست پيشتاز لوازم آرايشي تجاوز,خريد وسيله سفيد کننده تجاوز,بازي دختر,گيم دختر,دانلود بازي دختر,Download  دختر,Download game دختر,دانلود بازي اکشن دختر,danload bazi  دختر, بازي زيبا دختر,دانلود نسخه جديد دختر,دانلود بازي امسال  دختر,بهترين بازي  دختر, دانلود بازي جذاب  دختر, دانلود بازي هاي  دختر, دانلود  دختر, دانلود گيم  دختر,بازي پرطرفدار دختر,دانلود بازي  دختر,دانلود گيمز دختر,دالنود بازي قديمي دختر,دانلود بازي امسال دختر,نقد  دختر,نقدر بازي دختر,ترينر بازي دختر,رمز بازي دختر,کد بازي دختر,کد تقلب  دختر, کد تقلب بازي  دختر, کد هاي  دختر,کرک  دختر,کرک بازي دختر,مشکل در بازي دختر,تالار بازي دختر,بازي 2012 دختر,بازي عصر نوين دختر,بازي توپ  دختر,برنامه دختر,دانلود دختر,دانلود برنامه دختر,دانلود نسخه جديد  دختر,دانلود برنامه ي دختر,دانلود برنامه جديد دختر,دانلود نسخه جديد  دختر,دانلود نسخه جديد برنامه  دختر,برنامه توپ دختر,دانلود برنامه توپ دختر,دانلود برنامه زيبا دختر,دانلود نسخه قبلي برنامه دختر,دانلود کرک برنامه  دختر, رمز برنامه دختر,کيجين برنامه دختر,نسخه جديد برنامه  دختر,سايت برنامه دختر,سايت  دختر,برنامه جديد دختر,نقد برنامه دختر,خريد برنامه دختر,خريد نقدي  دختر,download دختر,download program دختر,danlod barname دختر,فيلم دختر,دانلود فيلم دختر,مشاهده فيلم دختر,نسخه جديد فيلم دختر,دانلود دختر,فيلم دختر,فيلم اکشن دختر,فيلم کمدي دختر,فيلم قشنگ دختر,فيلم جديد دختر,فيلم هاي  دختر, پشت صحنه فيلم  دختر,تصاوير فيلم دختر,بازيگر فيلم  دختر,تيتراژ فيلم دختر,نقد فيلم دختر,سوتي فيلم دختر,دانلود فيلم  دختر,فيلم قديمي دختر,دانلود فيلم جذاب دختر,دانلود زيرنويس دختر,زيرنويس دختر,دانلود فيلم هاليوودي دختر,دانلود فيلم با کيفت720 دختر,دانلود فيلم با کيفيت320 دختر,دانلود فيلم با کيفيت پايين دختر,دانلود فيلم با کيفيت بالا دختر,دانلود فيلم کم حجم دختر,دانلود فيلم ايراني دختر,دانلود فيلم هندي دختر,دانلود فيلم امريکايي دختر,دانلود فيلم آلماني دختر,دانلود زير نويس انگليسي فيلم دختر,دانلود زير نويس فارسي فيلم  دختر,صداي دختر,دانلود صداي دختر,دانلود موزيک دختر,دانلود فايل صوتي دختر,دانلود6آلبوم جديد دختر,خواننده دختر,شعر دختر,دانلود آنگ جديد  دختر, دانلود رپ  دختر, دانلود آهنگ پيشواز  دختر,دانلود آهنگ پيشواز ترانه  دختر, دانلود ترانه هاي  دختر, دانلود اولين آلبوم دختر,دانلود آهنگ جديد دختر,دانلود رپ دختر,دانلود رپ هاي دختر,دانلود با لينک مستقيم دختر,دانلود با لينک مستقيم ترانه دختر,دانلود تيتراژ دختر,دانلود دختر,تيتراژ دختر,تيتراژ فيلم دختر,دانلود تيتراژ سريال دختر,دانلود سريال دختر,دانلود تيتراژ دختر,دانلود تيتراژ فيلم سينمايي دختر,دانلود تيتراژ سريال دختر,دانلود  دختر,دانلود تيتراژ فيلم سينمايي دختر,دانلود آنگ آغازين دختر,دانلود آهگ پاياني دختر,دانلود تيتراژ آغازين فيلم دختر,دانلود تيتراژ آغازين فيلم دختر,دانلود تيتراژ آغازين فيلم سينمايي دختر,دانلود تيتراژ پاياني دختر,دانلود تيتراژ پاياني سريال دختر,دانلود تيتراژ پاياني فيلم دختر,برنامه کاربردي دختر,دانلود برنامه دختر,برنامه توپ دختر,برنامه کاربردي ويندوز دختر,برنامه خوب دختر,برنامه بهينه سازي  دختر, برنامه پشتيبان گيري دختر,برنامه جديد دختر,برنامه بهينه سازي به نام دختر,دانلود نرم افزار دکستاب دختر,دانلود نرم افزار جديد دختر,دانلود نرم افزار قديمي دختر,اس ام اس دختر,SMS دختر,دانلود اس ام اس دختر,اس ام اس جديد دختر,تازه ترين اس ام اس دختر,اس ام اس مناسبت دختر,اس ام اس جديد دختر,سئس دختر,دانلود  دختر,دانلود اس ام اس دختر,دانلود کتاب  دختر,دانلود کتاب موبايل دختر,دانلود کتاب هاي  دختر,دانلود برنامه اس ام اس دختر,تصوير دختر,بهترين تصوير دختر,جديدترين تصوير دختر,دانلود تصوير دختر,مشاهده جديد ترين تصوير دختر,عکس دختر,تصوير جديد دختر,تصوير اين ماه دختر,اخبار جديد در باره دختر,تصوير کيفيت دار دختر,تصوير مينياتوري دختر,کاريکاتور دختر,دانلود تصوير هاي  دختر,دانلود تصوير دختر,عکس دختر,اخبار دختر,خبر دختر,دانلود جديد ترين اخبار دختر,اخبار جديد دختر,بهترين اخبار دختر,سايت اخبار دختر,خبر هاي دختر,اخبار جديد دختر,خبر جديد درباره دختر,خبر  دختر,خبر توپ دختر,خبر تازه دختر,خبر واقعي دختر,آخرين اخبار دختر,آخرين خبر دختر,آخرين خبر درباره دختر,واقعه دختر,خبر تلخ دختر,خبر خوش دختر,خبر خنده دار دختر,خبر ناراحت کننده دختر,خبر داغ دختر,خبر هاي اين ماه دختر,خبر هاي امروز دختر,درباره خبر دختر,دانلود خبر دختر,خبر جديد درباره  دختر,بازيکن دختر,تيم دختر,برنامه دختر,دانلود کتب ورزشي دختر,دانلود برنامه ورزشي دختر,ورزش دختر,تصاوير بازيکن دختر,بيوگرافي بازيکن دختر,نتايج آخرين بازي دختر,بيوگرافي دختر,نقد دختر,کليپ دختر,دانلود دختر,دانلود کليپ دختر,دانلود کليپ امسال دختر,دانلود کليک جديد دختر,دانلود کليپ جديد دختر,دانلود کليپ اکشن دختر,دانلود کليپ توپ دختر,دانلود کليپ قشنگ دختر,دانلود دختر,کليپ هاي دختر,دانلود کليپ بازيگر دختر,دانلود کليپ فيلم دختر,دانلود زيباي دختر,برنامه موبايل دختر,بازي موبايل دختر,موبايل دختر,برنامه نوکيا دختر,برنامه کاربردي دختر,دانلود دختر,کاربردي دختر,دانلود برنامه موبايل دختر,برنامه سامسونگ دختر,دانلود برنامه موبايل سامسونگ دختر,دانلود براي دختر,دانلود برنامه موبايل دختر,بازي دختر,برنامه خوب دختر,برنامه جديد دختر,نسخه جديد نرم افزار دختر,دانلود نسخه اصلي نرم افزار دختر,دانلود بازي دختر,دانلود بازي موبايل دختر,موبايل دختر,دانلود بازي موبايل دختر,دانلود بازي جديد دختر,دانلود بازي موخصوص نوکيا دختر,دانلود بازي خوب دختر,دانلود موبايل دختر,دانلود بازي مخصوص سامسونگ دختر,دانلود بازي مخصوص آيفون دختر,دانلود بازي مخصوص آندريد دختر,دانلود بازي مخصوص سيمبيان دختر,دانلود بازي مخصوص نوکيا دختر,دانلود بازي مخصوص سوني اريکسون دختر,دانلود کرک بازي  دختر,دانلود بازي اکشن دختر,دانلود تم دختر,دانلود تم جديد دختر,دانلود تم عاشقانه دختر,دانلود تم اکشن دختر,تم دختر,دانلود تم تک دختر,دانلود تم نوکيا دختر,دانلود تم سامسونگ دختر,دانلود تم آيفون دختر,دانلود سيمبيان دختر,دانلود تم زيبا دختر,دانلود پوسته جديد دختر,دانلود تم قشنگ دختر,تم بازيکن دختر,دانلود دختر,دانلود قالب دختر,دانلود قالب بلاگفا دختر,دانلود قالب ميهن بلاگ دختر,دانلود قالب آس بلا دختر,دانلود قالب براي زربلاگ دختر,دانلود قالب براي بلاگها دختر,دانلود قالب براي بلاگ اسکاي دختر,قالب بلاگفا دختر,قالب رزبلاگ دختر,قالب بلاگ اسکاي دختر,قالب آس بلاگ دختر,قالب براي ورد پرس دختر,دانلود قالب براي ورد پرس دختر,قالب براي جومولا دختر,دانلود قالب براي جومولا دختر,دانلود قالب براي وي سي پي دختر,دانلود قالب براي پارس کيوت دختر,پارس کيوت دختر,دانلود قالب براي نيوک دختر,کليد دختر,کليد جديد آنتي ويروس دختر,آنتي ويروس دختر,کليد هاي  دختر,رمز دختر,فعال کننده دختر,آبديت دختر,بروز رساني آنتي ويروس دختر,بروز رساني دختر,نسخه جديد دختر,آبديت دختر,آپديت دختر,آبديت اين ماه دختر,سايت دختر,دانلود دختر,دانلود انميشن دختر,انميشن دختر,کارتون دختر,دانلود کارتون دختر,دانلود نسخه جديد دختر,دانلود نسخه جديد انميشن دختر,دانلود نسخه جديد کارتون دختر,دانلود انميشن قديمي دختر,دانلود انميشن جديد دختر,دانلود بهترين انميشن به نام دختر,دانلود انميشن با کيفيت 720 دختر,دانلود انميشن دختر,سايت انميشن دختر,سايت کارتون دختر,خريد دختر,خريد سي دي دختر,خريد سي دي اصلي دختر,خريد رايگان سي دي دختر,خريد رايگان دختر,خريد سي دي رايتي دختر,خريد سي دي بازي دختر,خريد سي دي فيلم دختر,خديد سي دي کارتون دختر,خريد سي دي انميشن دختر,خريد CD دختر,خريد CD بازي دختر,خريد CD نرم افزار دختر,خريد CD کارتون دختر,خريد CD انميشن دختر,خريد DVD  دختر,خريد DVD بازي دختر,خريد DVD نرم افزار دختر,خريد DVD آموزش دختر,خريد DVD انميشن دختر,خريد DVD  دختر,خريد لوازم خانگي به نام دختر,خريد ابزار دختر,خريد دستگاه دختر,خريد وسيله دختر,خريد وسيله کاربردي دختر,خريد وسيله وسيله  دختر,خريد جنس خوب  دختر,خريد جنس خوب وسيله دختر,خريد وسيله خوب دختر,خريد جنس تقلبي دختر,خريد دستگاه اصل چين دختر,خريد دستگاه اصل ايراني به نام دختر,خريد دستگاه خانگي به نام دختر,خريد رايگان دستگاه دختر,خريد با پست پيشتاز دستگاه دختر,خريد لوازم آرايشي به نام دختر,خريد ابزار دختر,خريد لوازم آرايشي دختر,خريد ابزار آرايشي دختر,خريد ابزار آرايشي کاربردي دختر,خريد ابزار آرايشي ابزار آرايشي  دختر,خريد جنس خوب  دختر,خريد جنس خوب ابزار آرايشي دختر,خريد ابزار آرايشي خوب دختر,خريد جنس تقلبي دختر,خريد لوازم آرايشي اصل چين دختر,خريد لوازم آرايشي اصل ايراني به نام دختر,خريد لوازم آرايشي آرايشي به نام دختر,خريد رايگان لوازم آرايشي دختر,خريد با پست پيشتاز لوازم آرايشي دختر,خريد وسيله سفيد کننده دختر,

    تعرفه تبلیغات

      پاپ آپ ماهیانه35000 هزار


      پست ثابت ماهیانه35000 هزار 


      بنر های افقی ماهیانه 10000 تومان


      بنر عمودی ماهیانه 10000 تومان


      تبلیغ گوشه ای متحرک ماهیانه 15000



      برای سفارش تبلیغات  در قسمت نظرات سایت سفارش خود را بنویسید.

    رتبه گوگل سایت